تعامل با مخاطب، تأمین منافع سازمان و مخاطب، و ایجاد، حفظ، و تداوم ارتباط با مخاطب، مهمترین اهداف روابط عمومی استغ و اقناع مخاطب، تأمین منبع و سازمان، و تأثیر نفوذ، و تسلط بر مخاطب، مهمترین اهداف تبلیغات است. روابط عمومی در واقع رابطی است بین سازمانها و مردم، که سعی دارد اهداف سازمانها را برای مردم تشریح، و از مردم بیشتری خبرگیری کند و عکسالعمل آنها را به تصمیمگیران و سازمان تحویل دهد. در ادامه با وبلاگ ایده پردازی و خلاقیت همراه ما باشید.
اما تبلیغ کوششی است تعمّدی و حساب شده، که به منظور شکل دادن به دریافت، دستکاری کردن ادراک، و همسو کردن رفتار مخاطبان با نیت مورد نظر منبع، صورت میگیرد.روابط عمومی مسئولیت اجتماعی دارد و در برابر افکار عمومی پاسخگوست؛ تبلیغات مسئولیت اقتصادی دارد و در برابر سازمان پاسخگوست.
درباره این سایت